Locatie

De natuurijsbaan van IJsvereniging “Vooruit” is gelegen in het Renkumse beekdal, op het landgoed van Oranje Nassau’s Oord. Dit prachtige landgoed, ooit gesticht door Koningin Emma, ligt onderaan de Wageningse Berg en omvat uitgestrekte bossen en weiden en het psychogeriatrisch verpleeginstituut. Langs de weg “Onder de Bomen” heeft u een prachtig zicht op de ijsbaan, die ‘s-avonds uitgebreid is verlicht. De parkeerruimte is direct naast de baan erg beperkt, vandaar dat wij u vragen om met de fiets of te voet te komen. Komt u toch met de auto, parkeert u de auto dan niet klakkeloos in de berm, maar zoek een geschikte parkeerplek in de omgeving, zonder daarbij bewoners overlast te bezorgen.

Komende uit Wageningen, volgt u dan de N225 richting Renkum en bij de eerste stoplichten slaat u linksaf de Dorpsstraat in. Volg deze weg tot het bord “Industrieterrein Beukenlaan”. Hier gaat u linksaf de Nieuweweg in. Na ongeveer 500 meter ligt de ijsbaan aan uw linkerhand. Komende uit Arnhem/Oosterbeek (of van de A50 -afslag 19) volgt u dan de N225 richting Renkum/Wageningen. Bij Renkum gaat u bij de tweede stoplichten rechtsaf de Dorpsstraat in. Volg deze weg tot het bord “Industrieterrein Beukenlaan”. Hier gaat u linksaf de Nieuweweg in. Na ongeveer 500 meter ligt de ijsbaan aan uw linkerhand.